List Widget

.

Followers

Thursday, November 20, 2008

Aku pulang ni..



petang tadi (19/11/2008) lebih kurang pukul 2.00 ptg
aku bergerak pulang ke rumah
dah abis dah kat UiTM Penang nih

aku balik rumah ni tumpang Khubaib
Dia balik naik keta pegi shah alam jugak
sebab tu tumpang dia

Tapi kitorang singgah umah Chai
Tido umah chai malam nih
sempat jugak tenet
tu yang wat blog ni tu

sampai je kat umah chai
sangat terkejut bile tengok Jerry
kucing chai yang sangat gemuk ni





sebijik macam garfield
warna buku, perangai
badan dah besar camtu, malas giler nak jalan
kalo belai pon, nak tanak jer layan

nak mengiau pon malas..



dari petang tadi sampai, berharap dengar Jerry ni mengiau
malam ni dekat kol 9 malam baru dapat dengar sekali..
ish3, memang garfield punyer perangai btol

esok pagi sambung perjalanan menuju shah alam
tapi singgah gopeng kejap, nak pegi tengok Kolej Matrikulasi Perak (KMPk)
pastu pegi makan tengahari rumah nenek safwan
(safwan pon tumpang keta Khubaib jugak)

Dijangka sampai umah petang besok la
Tak sabar nak sampai umah..
Nak tido kat umah..

0 comments:

Powered by Blogger.