List Widget

.

Followers

Wednesday, December 31, 2008

Ikrar Kepada Ain



Up..! (angkat tangan kanan)

Saya memohon maaf

dari Cik Nurulain Binti Baharuddin
di atas sebab-sebab yang berikut:


Perkara 1 :
Saya telah mengabaikan, yakni tidak memberikan
sepenuh perhatian kepada Cik Nurulain

Perkara 2 :
Saya telah membuatkan Cik Nurulain
terasa hati akibat Perkara 1

Perkara 3 :
Saya juga turut tidak memujuk Cik Nurulain
setelah menyebabkan Cik Nurulain terasa hati

Perkara 4 :
Semalam saya telah mengungkit kesalahan Cik Nurulain yang lalu

Perkara 5 :
Saya tidak memohon maaf kerana Perkara 4


Oleh itu, saya Mohd. Muhaimin Bin Radzuan..
Kad pengenalan bernombor 860503-56-5223
No UiTM 2008392977
ingin memohon maaf dengan setulus hati
dan berikrar..

Akan sedaya upaya,
untuk memperbaiki perangai saya yang tak bagus ini

Akan senantiasa, menyayangi Cik Nurulain

Akan memberikan sepenuh tumpuan,
kepada Cik Nurulain yang sangat comel ini

Akan berusaha bersungguh-sungguh,
untuk memujuk Cik Nurulain sekiranya merajuk


Saya turut memohon agar Cik Nurulain binti Baharuddin
sudi memaafkan saya
dan sudi untuk merajuk dengan saya..

Selain itu, saya juga bersedia
menerima apa sahaja hukuman
kecuali
hukuman yang memburukkan lagi hubungan ini

Down!.. (turun tangan kanan)




2 comments:

~ain~ said...

jangan buat lagi....

Unknown said...

xpnah sengaja pon buat sume tu..

free counters
Powered by Blogger.