List Widget

.

Followers

Monday, March 22, 2010

perkahwinan wahidin dan ain

21 Mac 2010.. Wedding member sekelas masa kat MRSM Jasin @ member TenRox!! Wedding berlangsung kat Klang, Selangor. Aku pergi konvoi naik keta Palie dgn Meeza.. Sakinah dengan Syikin plak konvoi naik kereta Mai..

Janji berjumpa kat KFC seksyen 7.. Pastu dah pukul 2 petang baru bergerak menuju ke rumah mak ayah wahidin.. Qayyum dengan aifaa gerak lambat sket.. tunggu qayyum balik keje.. So, aku tinggalkan la kad jemputan kat kaunter KFC.. ake pesan "Bang, kalo ada budak muka cam macha muka blur2 masuk cam carik orang, abang bagi je kad ni k"



wedding wahidin 01

wedding wahidin 09

wedding wahidin 09

wedding wahidin 02

Kenduri kahwin wahidin ni boleh dikira sebagai gathering.. Ramai yang dah lama tak jumpa, aku dapat jumpa balik.. sembang-sembang lama giler kat kenduri wahidin ni.. dah buat macam port melepak.. dari kol 3 petang sampai la dekat2 pukul 5 petang menyembang kat situ..

wedding wahidin 03
sakinah "syikin ni, nak je aku tumbuk"
syikin "ada aku kesah?"

wedding wahidin 10

Apa yang paling menarik pasal kenduri ni ialah Apan. Apan rasa tensen je bile tengok Wahidin dan Ain datang dengan baju pengantin.. Tensen sebab dia rasa tertekan, kengkawan dah 2-3 orng dah yang kawendia rasa dia tak kawen-kawen lagi.. sian dia.. Dulu nak title first kawen antara sume budak kelas.. Tapi Yaya dah amek title tu..

wedding wahidin 11

Pastu nak jadik first budak lelaki yang kawen.. Tapi Wahidin plak dah amek title tu.. Tu la yang dia tertekan.. Apan siap tanya kat semua orang mintak tolong carikan kalo ada sesapa kawan pompuan yang bersesuaian dengan dia.. Gelak sakan kitorang tengok reaksi si Apan ni..

wedding wahidin 04
Wahidin dan isterinya.. dah salin pakaian pengantin dah..

wedding wahidin 05
aimi dan tunangnya safwan
wedding wahidin 06

wedding wahidin 08

wedding wahidin 07



Lepas dah amek gambar kat pelamin.. kitorang pon mengundur diri dan pulang..


2 comments:

Si teNang said...

x leh blah muhaimin..jht gler ---> "Bang, kalo ada budak muka cam macha muka blur2 masuk cam carik orang, abang bagi je kad ni k"

eyh..kite duk ctu bkn smpy dkt kul 5 ye...tp dkt kul 6 baru kite blk...

Mohd. Muhaimin Radzuan said...

haha.. mmg btol la kan.. mmg camtu pon..

Powered by Blogger.