List Widget

.

Followers

Saturday, May 21, 2011

Udey dan Kukubesi

Hari ni aku telah melapangkan diri untuk menghadiri kursus editing yang diajar oleh Kukubesi..Kursus start dari kol 9.00 pagi - 1.00 petang.. Memang sangat berbaloi la menghadiri kursus ni.. berbaloi dari segi harga (cuma MYR99 >> normal MYR250).. Lag pulak, modul yang diajar standard modul intermediate Kukubesi.. Which is SOOOOO WORTH IT!!! Dalam event tu jugakada ramai fotografer ternama akan datang untuk bagi talk. Tapi dorang akan datang esok la (ahad 22/05/2011).. tapi esok aku akan ke sekolah lain untuk belajar fotografi..


Kukubesi mengajar dengan cara yang fun dan really want the students to understand everything he teaches..Setiap soalan yang ditanya akan dijawab sampai faham.. Bagus! thumbs up..!! In the end, aku banyak belajar menda baru dalam editing Kukubesi style!

Sambil jalan2 kat booth-booth yang ada, terjumpa pulak booth Udey Ismail.. One of my favorite wedding photographer.. dia menjual buku nya "a picture worth thousand words".. normal price MYR100 tapi dia jual MYR80.. Aku beli satu dan mintak Udey tandatangan.. lagi pulak, bersembang dengan Udey, tanya pasal karier dia.. dan life dia.. Next year Udey nak kawen katanya, tapi taktau la bile.. dan taktau la sape yang shoot dia wedding.. Aku tanya "boleh tak nak tag-along dengan Udey".. tapi Udey kata dia tak buat camtu, ape yang dia boleh bagi ialah, dia dan Mukhriz akan buat TT dan discuss tentang fotografi as a businessman and photographer.. looking forward for that.. So, Udey amek necessary details untuk contact for the TT..





Berjumpa jugak dengan Alif dan Fixell.. sembang2 sampai ke malam.. pasal fotografi dan videografi.. KameraMin, Passionphoto dan Chateau Vids akan berkolaborasi sekali lagi untuk projek video.. maybe dalam 1-2 bulan ni la.. Can't wait for it..

Hari ini penat, tapi dapat banyak input untuk bawa KameraMin ke tahap yang lebih tinggi.. yeah!!

0 comments:

free counters
Powered by Blogger.